Maatregelen COVID-19
De Nederlandse overheid heeft verregaande maatregelen genomen om de verdere verspreiding van het
COVID-19 virus tegen te gaan. Vanzelfsprekend conformeren wij ons volledig aan deze maatregelen.
Het garanderen van onze 24/7 dienstverlening heeft daarbij hoge prioriteit. We doen er alles aan om onze betrouwbare
onderdelenvoorziening vanuit Italiƫ door te laten gaan en de noodzakelijke reparaties en preventief onderhoud uit te voeren aan
bedrijfskritische klimaatinstallaties bij datacenters. Deze specifieke APAC-activiteiten kunnen we op dit moment volledig en doorlopend
blijven uitvoeren.
Gezondheid voor alles
Het allerbelangrijkste is de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, klanten en leveranciers. We voelen een grote zorgplicht en
betrokkenheid naar iedereen die met onze organisatie is verbonden. Daarom hebben we de volgende maatregelen genomen:
Onze medewerkers werken waar mogelijk vanuit huis.
Persoonlijke contacten worden tot een minimum beperkt.
Ons kantoor is niet geopend voor bezoek.
Goed bereikbaar
Ook nu zijn we tijdens en buiten kantoor uren goed bereikbaar via:
Onze servicedesk (24uur per dag beschikbaar): 030-2416850
Ons algemene e-mailadres: info@apac.nl
De persoonlijke contactmogelijkheden van onze medewerkers (e-mail, telefoon, video)
Tot slot: we leven mee met iedereen die wordt geraakt door de gevolgen van de virusuitbraak. We zullen met elkaar (overheden,
bedrijfsleven en individuen) voor moeten zorgen dat we deze crisistijd goed doorstaan. We hebben elkaar meer dan nodig in deze bijzondere tijd.
U kunt op ons rekenen!
Namens alle medewerkers,
Peter de Bruijn, Algemeen directeur