WERKEN BIJ APAC
Vacature manager Raised Floors
Door substantiële groei zijn wij op zoek naar een manager voor onze divisie Raised Floors. Je maakt de vertaling van verkoop naar operationele uitvoering en zorgt samen met je collega’s van de projectafdeling voor een optimaal verloop van onze projecten, dit zowel op commercieel, technisch en organisatorisch gebied.
In deze afwisselende baan stuur je zowel de afdeling binnendienst als de monteurs in de buitendienst aan en zorg je samen met het team dat onze dienstverlening niets te wensen over laat. Je corrigeert en neemt preventieve maatregelen ter verbetering van onze kwaliteit en efficiëntie, maar verliest daarbij het belang en de voortgang van de dagelijkse gang van zaken niet uit het oog. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verkopen van verhoogde vloeren (omzet en kosten) en het verzorgen van de projectadministratie en de overdracht naar de projectbegeleiding.
Je maakt wekelijks deel uit van salesmeeting met de andere divisies en legt verantwoording af aan de algemeen directeur van APAC.
Je vindt het leuk om een jong bedrijf, ISO 14001 gecertificeerd, een stap te laten maken en te laten groeien.
Wat heb je in huis
HBO werk- en denkniveau
Ervaring met bouwkunde
VCA diploma
Kennis van koeltechniek en datacenters is een pre
Ervaring met leidinggeven en aansturen van medewerkers, klantgerichte mindset en sterke probleemoplossende vaardigheden.
Wat bieden we je
een zelfstandige en afwisselende baan
prima salaris en bonusregeling
leaseauto, laptop en smartphone
39-urige werkweek
31 vakantiedagen
Solliciteer direct
Word jij onze nieuwe collega? Vul onderstaand formulier in en wellicht zien we je snel!
Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sandra: +31 (0)30 2416850
Vacature (Hulp) monteur Raised Floors m/v 39 uur (regio midden Nederland)
APAC heeft een vacature openstaan voor een fulltime (hulp) monteur Raised Floors. Als monteur ben je het visitekaartje van APAC Raised Floors B.V. Je verzorgt het totale pakket zoals: montage van nieuwe verhoogde vloeren, maar ook het aanpassen van bestaande verhoogde vloeren in datacenters, computerruimtes en telecomsites. Daarnaast heb je als monteur een belangrijke rol als adviseur naar de klant. In principe werk je nauw samen met het hechte team van collega’s, maar waar nodig en mogelijk kun je zelfstandig op een werk staan.
Wat heb je in huis
MBO werk- en denkniveau, VCA en rijbewijs B
ervaring met (stand)bouw
bij voorkeur heb je ook kennis van installatie
je bent zelfstandig en communicatief sterk
woonachtig in het midden van het land
Wat bieden we je
een zelfstandige en afwisselende baan
prima salaris
goed geoutilleerde bus van de zaak
39-urige werkweek
32 vakantiedagen
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Je zit in de auto en de airco staat lekker aan, comfortabel op weg naar kantoor en bij aankomst in Utrecht zie je dat je een aantal e-mails hebt ontvangen maar ook een aantal Whatsapp berichten van je collega monteurs. Allemaal mogelijk gemaakt door een 4G netwerk…. Wat zouden we moeten zonder data?
Op kantoor controleer je op je Ipad of er last minute wijzigingen zijn aangebracht in de werkopdracht, samen met wat collega’s drink je een vers kopje koffie en delen jullie de ervaringen van de laatste dagen.
Tijd om te gaan, in je rijk uitgeruste bus op weg naar een klant die een nieuwe verhoogde vloer nodig heeft. Na het aanmelden eerst gesproken met de site engineer en ga je met een collega of zelfstandig aan de slag.
Nadat je alle administratieve handelingen digitaal op je Ipad hebt ingevuld, check je de planning voor de komende periode. Op naar huis en morgen vroeg direct terug naar de klant om het project af te ronden!
Solliciteer direct
Word jij onze nieuwe collega? Vul onderstaand formulier in en wellicht zien we je snel!
Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sandra: +31 (0)30 2416850
Vacature medewerker verkoop binnendienst m/v 39 uur
Ben jij de man/vrouw met commerciële werkervaring in de klimaattechniek en op zoek naar een zelfstandige baan die veel uitdagingen biedt? Dan zoekt APAC jou als medewerker verkoop binnendienst!
Wat heb je in huis
HBO werk- en denkniveau
je beschikt over relevante commerciële werkervaring
bij voorkeur heb je ook kennis van elektrotechniek en meet- & regeltechniek
je bent commercieel, pro actief, enthousiast, betrokken, professioneel en beschikt over probleemoplossend vermogen
woonachtig in het midden van het land heeft de voorkeur
Wat bieden we je
een zelfstandige en afwisselende baan
prima salaris
39-urige werkweek
31 vakantiedagen
Functieomschrijving
- Als medewerker binnendienst bij APAC Airconditioning ben jij het aanspreekpunt voor de verkoop- buitendienstmedewerkers.
- Je verzorgt het complete pakket zoals; ondersteuning buitendienstmedewerker, contact met de fabrikant, uitwerken offertes, nabellen offertes, in behandeling nemen van inkomende klantaanvragen.
- Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden en administreren van projecten van offerte tot klaarzetten van de facturatie.
- Het werk richt zich voornamelijk op verkoop koelsystemen t.b.v. klimaatbeheersing datacenters.
- In principe werk je zelfstandig, maar waar nodig kun je altijd een beroep doen op een hecht team van collega’s.
Solliciteer direct
Word jij onze nieuwe collega? Vul onderstaand formulier in en wellicht zien we je snel!
Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sandra: +31 (0)30 2416850
Vacature Accountmanager m/v 39 uur
Als Accountmanager bij APAC Airconditioning B.V. ben jij een gedreven salestalent met passie voor commercie en een grote affiniteit met techniek. Je bent een netwerker pur sang en je bent in staat om APAC op een juiste en positieve wijze te vertegenwoordigen.
Wat heb je in huis
HBO werk- en denkniveau, werktuigbouwkunde
minimaal 7 jaar relevante B-2-B saleservaring met een relatienetwerk onder werktuigbouwkundige installateurs en adviseurs.
kennis van klimaat- en airconditioninginstallaties en ervaring in de datacenterbranche is een pré
je bent resultaatgericht, ondernemend, enthousiast, zelfsturend en communicatief sterk
woonachtig in het midden van het land heeft de voorkeur
Wat bieden we je
een zelfstandige en afwisselende baan
prima salaris en bonusregeling
leaseauto, laptop en smartphone
39-urige werkweek
31 vakantiedagen
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Je voelt feilloos aan waar de commerciële kansen liggen voor APAC en weet die optimaal te benutten. Je denkt en handelt klantgericht en weet jouw naaste collega’s te mobiliseren om het maximale rendement uit de klantrelatie te halen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van je relaties, waarbij je gesprekspartner bent op verschillende niveaus. Je werkt nauw samen met technisch/commerciële collega’s om zowel technisch als commercieel tot een optimale klantoplossing te komen. Doelstelling is het acquireren van opdrachten en vergroten van het commerciële netwerk bij werktuigbouwkundige installateurs, adviseurs en/of eindgebruikers.
Je bent resultaatgericht, gedreven, zelfstandig, flexibel en proactief.
Je stapt gemakkelijk bij klanten binnen en weet snel contact te leggen. Je hebt een hoge gunfactor en weet hoe je zaken in gang krijgt.
Je gaat op zoek naar bruikbare verkoopsignalen en weet deze signalen te vertalen in concrete verkoopopdrachten. Je laat zien met de klant mee te denken en doet voorstellen die geheel aansluiten op de behoefte van de klant.
Je bent vasthoudend en werkt gestructureerd aan de hand van het door jou opgestelde sales/accountplan. Je bent een echte zelfstarter, organiseert je eigen agenda en weet jezelf in- en extern goed op de kaart te zetten.
Eén keer in de week komt de verkoopafdeling samen om de lopende projecten door te nemen en gezamenlijk de acties uit te zetten onder leiding van de algemeen directeur.
Solliciteer direct
Word jij onze nieuwe collega? Vul onderstaand formulier in en wellicht zien we je snel!
Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sandra: +31 (0)30 2416850
Vacature Service Engineer m/v 39 uur (regio midden Nederland)
APAC heeft een vacature openstaan voor een fulltime service engineer. Als service-engineer ben je het visitekaartje van APAC Services. Je verzorgt het totale pakket zoals: inbedrijfstellen, reparaties, het oplossen van storingen en service & onderhoud aan koelinstallaties van datacenters, computerruimtes en telecomsites. Daarnaast heb je als service-engineer een belangrijke rol als adviseur
naar de klant. In principe werk je zelfstandig, maar waar nodig kun je altijd een beroep doen op het hechte team van collega’s.
Soliciteer direct!
Wat heb je in huis
MBO werk- en denkniveau, F-gassen-certificaat categorie I, VCA en rijbewijs B
ruime ervaring met klimaat- en airconditioninginstallaties
bij voorkeur heb je ook kennis van elektrotechniek en meet- & regeltechniek
je bent zelfstandig en communicatief sterk
woonachtig in het midden van het land
Wat bieden we je
een zelfstandige en afwisselende baan
prima salaris
goed geoutilleerde bus van de zaak
39-urige werkweek
32 vakantiedagen
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
Stel je voor: het is buiten al een paar dagen erg heet, een beetje zoals afgelopen zomer.
Dit heeft als gevolg dat verkoeling erg belangrijk is.
Je zit in de auto en de airco staat lekker aan, comfortabel op weg naar kantoor en bij aankomst in Utrecht zie je dat je een aantal e-mails hebt ontvangen maar ook een aantal Whatsapp berichten van je collega service engineers.
Allemaal mogelijk gemaakt door een 4G netwerk…. Wat zouden we moeten zonder data?
Op kantoor controleer je op je Ipad of er last minute wijzigingen zijn aangebracht in de werkopdrachten, samen met wat collega’s drink je een vers kopje koffie en delen jullie de ervaringen van de laatste dagen. De software van dat type koelmachine is net anders dan verwacht, gisteren heb ik een compressor vervangen, eergisteren stond ik 20 verdiepingen hoog in een telecommast en de dag ervoor een inspectie ronde gemaakt in een state-of-the-art datacenter.
Tijd om te gaan, in je rijk uitgeruste bus op weg naar een klant met een storing; na het aanmelden gesproken met de site engineer en je gaat op zoek naar de oorzaak. Na de nodige checks heb je overzicht waar het probleem zich moet bevinden en na een goede inspectie heb je de veroorzaker van het probleem gevonden. Je informeert de site engineer wat je hebt gevonden, wat je gaat doen en zo gezegd zo gedaan. Na de reparatie controleer je alle settings van de apparatuur en de machines zijn weer klaar voor de komende periode.
Nadat je alle administratieve handelingen digitaal op je Ipad hebt ingevuld, de werkbon digitaal hebt laten ondertekenen check je gelijk de service planning voor de volgende dag. De opdracht is duidelijk en alle benodigde spare parts heb je al in de bus liggen.
Op naar huis en morgen vroeg direct naar de klant!
Solliciteer direct
Word jij onze nieuwe collega? Vul onderstaand formulier in en wellicht zien we je snel!
Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sandra: +31 (0)30 2416850